Dinsdag 31 Januarie 2012

Ewige hartseer

Rus In Vrede

Vir Karel-Jan


Vandag verbly die engele hulle in my pyn
en verjeug hul oor die koms van my hart
in hul domein.

Vandag laat ek drome en wense vaar
sodat my gedagtes kans kry
om lewe te besef.

Vandag hang my hare los in my gesig
en trek jy jou vingers daar deur -
vuil, gevlekte vingers.

Vandag staan ek in jou kamerdeur
en neurie jou stram gesig
tot bedaring.

Vandag leef ek nie meer deur jou,
ontgaan my glimlag jou,
verval ek in soete verlange.

Vandag speel daar nie kinders
voor huis nie en
is die strate leeg.

Vandag seël ek die vensters van my hart
en sit 'n briefie op jou bed:
Jy was my beste deel.

Vannag maak ek my oe toe
en sus my laaste gedagtes
in jou soete, sagte asem.

Jy is nie meer hier nie...

Yolandi du Plessis
(Opgedra aan alle ma's wat al 'n kind aan die ewige gegee het)

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking