Vrydag 01 Julie 2011

Ewige leesstof

Nee, ek is nie regtig 'n leser nie. Inteendeel, dis sekerlik die laaste sinvolle aktiwiteit waaraan ek my aandag sal afstaan as ek tot die uiterste alle ander aktiwiteite voltooi het.

Meer onlangs het ek met twee boek wurm vriende gesels en myself "verluister" aan hul kundigheid.  Wat 'n soektog is dit nie toe om vas te stel na watter tipe boeke my aandag sou trek nie.

Ek besef egter toe 'n interessante waarheid. Ek lees tog!  Ons elkeen lees op 'n daaglikse basis 'n magdom boeke en dis juis die interessantes, die by wie ons aanklank vind, wat ons aandag die meeste geniet.

Ek lees tans "Wees die beste jy" deur Jason de Kock.  'n Meesterstuk wat handel oor die soeke na kennis, verkryging van lewensvaardighede, bemeestering van menseverhoudings en waar God in hierdie globale prentjie pas.  Hierdie is verseker een van die boeke met die meeste leeswerk, maar 'n definitiewe topverkoper.  "Ek, 'n enkel ma" deur Lucinda du Plooy, is 'n pragtige verhaal van 'n jong vrou wie se siek dogtertjie, na twee hartoperasies, 'n lewende wonderwerkie geword het.  Sy vertel 'n hart-en-oog storie en mens kan nie anders as om opnuut dankbaar oor die lewe te wees nie.

"Ons gaan trou" is nog 'n lekker leesgenot, geskryf deur Derek Harwood en Colette Reyneke.  Die opwinding van voorbereiding vir die groot dag, afwagting en vooruitsigte, sorg vir prettige leesplesier.  Die boek is lank nognie klaar nie, maar ek voorspel 'n definitiewe gelukkige einde.

Die boek "Hoe om die beste Ouma en Oupa te wees" is 'n splinternuwe uitgawe deur Debbie en Johann Meijer.  In hierdie verhaal bou hul voort op die sukses van die opbrengs van hul kinders. Al is dit 'n nuwe ervaring, kwyt hulle hul besonders goed van hul taak.

In "Ek reg vir ma wees" is die skrywer, Karin de Beer, besig om die Mamma in haar, aan te wakker vir daardie groot dag.  Haar boek verklap 'n liefde vir die kind wat sy nognie het nie en skep opgewondenheid en afwagting.  "Alle vrouens is dieselfde" deur Johann Meijer Jnr, plaas die klem op die vlaters van die vrou en die opwinding van die jongmenslewe.

Die boek "Nader aan die goue jare" vertel die verhaal van twee mense wat hul pragtige huwelik met vriende en familie deel.  Die skrywers, Neil en Annetjie du Plessis, vertolk hul naderende goue jare met gemak en inspireer baie met hul diensbare verhouding.

Een van my gunsteling boeke tans, is "Dis vir ons" deur Divan du Plessis. 'n Jong skrywer wat sy ambisieuse kant openbaar en opwindende toekomsdrome nastreef.  Sy soeke na onafhanklikheid in die werkplek, skatte en vriendskap neem sy lesers op 'n onverwagse tog waarvan die uitkoms aansporend sal wees.

My boek skryf ek nog, en nes elkeen van hierdie, hoop ek ook vir 'n topverkoper.

Lees ek?  O ja!  Leer ek?  O ja!  Is hierdie boeke 'n inspirasie tot my daaglikse bestaan?  Verseker!  Elke uitgawe dra by tot ewige leesstof.

Opgedra aan familie en vriende wat my laat lees.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking